...and the foot steps that I leave behind

Sunday, November 20

resume

Harap Maklum: Ini hanyalah sekadar Contoh. sahaja. Jika temuduga anda masih gagal, sila googlekan contoh yang lain.

Calon-calon sila jangan terlupa untuk memasukan butiran-butiran berikut di dalam kotak 'pengalaman'

**resume kawin la..



Jika bertanda (X) pada petak L;
1. Kebolehan: Saya pernah menjadi imam kat sekolah masa tingkatan dua, masuk nasyid di sekolah rendah, sajak, dan...
2. Kesukanan: Wakil lumba lari, sepak takraw, dan berkebolehan bermain serta pandai mengulas match bola sepak..etc etc etc,
3. Ketokohan: Selalu memegang jawatan ketua kelas, ketua rumah sukan, ketua kelab sejarah, ketua-ketua, ...
4. Kemasyarakatan: Saya pandai bergaul dengan masyarakat tanpa mengira usia dan latar-belakang, sentiasa melibatkan diri dalam diskusi isu-isu semasa di kedai kopi, kedai milo, kedai abc, kedai-kedai, ...



Jika bertanda (X ) pada petak P;
1 .Memasak: saya tahu memasak, bermula umur 11 tahun, saya belajar goreng telur and then saya masak air, goreng keropok, kuih, sekarang dan pandai ayam masak...nasi...
2. Menjahit: saya pernah membantu emak memasukan benang kedalam jarum sejak umur 8 tahun lagi, jahit butang baju ayah, nametag dan lencana  kat tudung sekolah,...
3. Menjaga anak: saya pernah menjaga dengan jayanya anak buah,anak jiran, anak kucing, anak rabbit, anak..
4. Mengemas: saya tak pernah dapat kad kuning setiap kali ada spotcheck kat asrama, student village, etc etc etc..


                                                                                                            

stereotype.