...and the foot steps that I leave behind

Monday, May 28

twelve!!

kurang seronok sedikit today...
benda kurang seronok tentang jadi dewasa;
making choices.. and the dilemma that u had to face everyday.
my very simple yet cost me one whole day and another sleepless night;
choosing my shipping box. satu kotak besar sangat, my barang2 dah siap offer housemate lau nak tumpang or sewa tapak bak kate hanim.. pun x jugak full..
the other is too small sampai macam nak tercirit kotak tuh..arh bahasa..abaikan..

pindah masuk dan keluar, unpack, repack few times..
akhirnya, my sengsareness of packing berakhir.
dear juniors, err..haha..tak tahu apa nasihat patut diberi di sini. kisahnya, jangan kisah.
anyway..inilah rupa kotak-kotak yang bikin kepala pusing macam masuk washing washine spin 1000..


dan setelah mereka bergabung beramai-ramai membentuk Kota BoxesTower;


epic art of troling myself 1: pening sampai pergi cantum kotak dan fully salotape siap, tapi bahagian bawah dulu...
epic art of trolling myself 2: to and from. ade ke send kat nama sendiri... fenin.
epic art of troling myself 3: takde barang sangat nak ship, walau dah double carboot and ape ape boot..i even ship tisu beli kat asda.. sadis.. need to fill the spaces lau tak lagi x balance kotak kan??