...and the foot steps that I leave behind

Monday, May 21

19

..kata seorang kawan, sebaik-baik tempat mengadu adalah pada Allah swt. memang betul pun, Dia sahaja yang akan dengar sedengarnya. dan tadi, Allah hadiahkan kami pelangi indah..hey, hujan yang sementara itu juga satu rahmat..sebab setiap ujian yang mendekatkan kite kepada Dia adalah yang sebaik-baiknya.. :)
si puteri baru melihat dunia. nanti insyaAllah aunty dari UK ni balik nak tengok kamu sweetheart.
sikit je lagi nak jadi baby Rejab. kalau tak, dah sama dengan aunty. Dah nak masuk Rejab, tunggu senja nanti.. dan Rejab tak lama my birthday yang ke..... malas nak cakap. tua sangat rasenyer..*tetibe*. please please please, give me some birthday present, even your smile will do. i mean it. sedih tau..bila ada yang berjauh hati dengan kita at time like this.

iklan: still have 3000 words to go for my assignment. how to reach it?
talking about words again.. where to begin this? -i'm not good at words.. seriously not good. sebab tu ade a few people yang sedang agak angry with me.. agak, macam manelah aku agak tuh...aku tak boleh bace hati orang, tapi aku tahu bace hati aku. hati aku cakap; sorry sangat2. tak sengaja. tak berniat walau sedetik kurang mahupun lebih.

when we looked, but failed to see. when we heard, but failed to listen. and when we talked but failed to speak. we lose.


when i wrote that, i also had no clue how to fix it. we, both side lose it. sebab, apa yang dilihat, didengar dan dikatakan jadi tak jelas. maka salah paham berlaku. tang endinglah yang paling tak best. wahai kawan, aku sayang sangat sangat kat kau, sebab kau kawan aku, tahu tak? tak pernah aku menangis untuk seorang kawan lebih lebat sehinggalah waktu aku terbaca ayat ini; ok, sila selak sendiri. surah al zukhruf ayat ke 67. aku nangis selebatnye mase tu, dan tadi jugak. sebab aku seorang kawan yang sangat fail, all this while. i looked, and i know but i pretend not to see. so i determined to fix it. but as i tried..i made mistakes. makin worse yer? so so so sorry.
i failed to speak of it though i am talking about it. and failed to make you listen to my words though you can hear it.
faham tak perasaan nak protect orang yang kita sayang, seprotect yang mungkin sampai tahap, nak protect dier dunia dan akhirat? itulah yang aku rase. i had no clue why i feel that way though. But what i know is, i hope there s someone out there willing to do so for me too..
tolong, tolong protect aku..dunia dan akhirat.