...and the foot steps that I leave behind

Friday, January 6

cantik.

Masa aku darjah berapa entah, mungkin dua atau tiga..
*asyik teringat zaman kanak-kanak*

aku selalu duk kagum tengok orang dalam TV.
Cantik.
Pastu aku terfikir, "cantek tol dorang ni...rambut pun lawa...tapi rambut kan aurat, mane bely tunjuk...huhu"
pastu datanglah idea dari planet mane ntah;
"kalo aku pakai rambut palsu, tu bukan rambut aku..takpelah lau tunjuk kan??" pastu tang leher, pakailah scarf ala-ala pramugari cite HongKong aku tengok petang-petang time tuh..huhuhu..
cehh..mase tu aku perasan, akulah yang paling pintar agaknyer...
tapi kejap je, sebab, tibe-tibe ade ustazah cakap, pakai rambut palsu tuh haram...dosa jugak..
terkedu aku kejap...

kejap je lar...

sebab,
aku dah besar.



dan yang paling penting,
aku dah sedar. :)


      .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .                          Alhamdulillah

2 comments: