...and the foot steps that I leave behind

Saturday, June 11

menonton bola petak-petak

OK, sangatlah penat and annoying tahap giler baban nyer biler tengok something yang live, tapi tersangkut-sangkut kat penyangkut invisible bernama internet meroyan.
ESSSSSSpecially bile bende live itu adalah bola.
Bola kot!
Sakit hati gila tengok bola tapi nampak ade bende petak-petak terapung sini sana (ye, bola tu jadi petak sebab screen freeze kadang-kadang)
Tapi takpe,
asalkan Terengganu menang, I'm OK je!
:)

I'm not going to say anything about Daudsu, coz really,  itu takdirlah..nak buat amcam mana kan?
The ball would still be IN if he didnt do that.
Either way, ade lagi 2 players hitam-putih belakang dier as back up.

OK. Stop there.
I wasnt planning to spend so many hours on football today, but really, its very refreshing...and I'm glad i watched it. ^_^

(i know i have no skill in drawing, tapi Penyu terimalah tanda Tahniah ku buatmu!)



Anyway, watch that video again again and again today...my heart pun jetlagg jugak now!!!
wish i could say the same thing like you did,
 "5 more days and i'll be home"
waaaa...syok ooooooo...

berangan, when actually the only thing i could say now is,
"5 more days and I'll be nutz if i didn't finish my assignments!"